vrijdag 24 juni 2011

Wow!

Hello!

Beetje laat; maar beter laat dan niks! Vandaag een uitstap gemaakt richting Galicia!
En ik kan u zeggen, het was echt de moeite waard! Ruw, afwisselend! Veel waterpartijen (wel meestal van stuwmeren) en leuke kleine stadjes.
Daarnaast ook veel gefietst. Veel (af)gezien maar ook heel veel genoten van de natuur.

Echt, Galicia is een vakantietrip waard! Je moet dan wel niet in je hotel blijven zitten...

Ik heb vandaag ook de aankomst verkend van een Vuelta rit van 2011. Volgens de bronnen ligt de streep op de Cabeza De Manzaneda op 1750m hoogte. Dit na een klim van 20km aan 5%... Die algemene gegevens kloppen echter niet. De laatste 2 km gaan aan 9% omhoog. En in het eerste gedeelte kom je inderdaad aan een gemiddelde van 5%. Je moet alleen wel weten dat 300m vlak en 700m aan 7% ook 5% is...
Genoeg hierover, wie meer wil weten moet me maar contacteren.

Belangrijkste is: Ik heb me hier fantastisch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten