donderdag 9 juni 2011

eerste trip - regen...


Even de gegevens: 78km 1200hm met 2 puerto's. De Rivas De Tereso (1000m) en de Herrera (1108m)
Mooi weer bij de start - maar na de Tesero overgaand naar regen... Had de regenvest niet bij, als daar maar geen verkoudheid van komt. Gelukkig was het wel niet al te koud. De knie en pols reageerden goed op de inspanningen, Die zorgen zijn dan ook weg...
Ondanks de regen toch genoten van het uitzicht! Foto's heb ik wel niet gemaakt, omdat ik 1) schrik had om het te koud te krijgen en 2) het fototoestel niet wilde gebruiken in de regen...
Wie de streek toch eens wil zien moet maar "Balcon de rioja" intikken op google (en foto's kiezen). Tipgever: Erg bedankt! Twas de moeite waard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten