dinsdag 21 juni 2011

foutje....

Ik heb gezien dat ik in vorig bericht 2 foto's onder verkeerde hoek heb geplaatst. Reden: Ik had die foto's op mijn pc al gekanteld, doch nog niet gesaved... Vandaar dus.
Ik kan dat alleen wijzigen door (denk ik) het volledige bericht te verwijderen en elke foto opnieuw te uploaden. Dit neemt wel wat (teveel) tijd in beslag. Wil je de foto goed bekijken, downloaden (rechtermuisklik en save) en kantelen. Groetjes en sorry.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten