centralspain
vakantie in spanje - cycling
vrijdag 10 juni 2011
Haro
Deze morgen Haro bezocht. Enkele sfeerbeelden! ps: Tappas en boccadillos vind je hier in overvloed. Sommige daarvan zijn echte kunstwerken! (maar vooral lekker!!)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten