vrijdag 10 juni 2011

Haro





Deze morgen Haro bezocht. Enkele sfeerbeelden! ps: Tappas en boccadillos vind je hier in overvloed. Sommige daarvan zijn echte kunstwerken! (maar vooral lekker!!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten