vrijdag 10 juni 2011

het weer: een tegenvaller...




Alle weervoorspellers zaten er vandaag (in noord spanje dan toch)flink naast. In plaats van 17° en in de namiddag opklaringen en zon, bleef het eerder 12° en regen op 1200m. Niet echt een weertje om duimen en vingers af te likken...
Die geplande tocht is dus letterlijk in het water gevallen. Enkel een kleiner colletje (Puerto de Pradilla , 10km aan 4%)is overgebleven. Bekijk de foto's!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten