Nog eenmaal terug geweest. Wat een prachtige stad... Je voelt daar zo een speciale sfeer, die misschien te maken heeft met het schier tijdloos zijn van alles wat er staat. Enfin, ik heb genoten! (en dat telt)
PS: De T-shirt was niet te koop... (i tried!)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten