Ingecheckt in hotel. Een onpersoonlijke bedoening (wel in orde, maar wat een verschil met het vorige hotel) maar prima kamer. Alleen is ze op de zuidkant gericht. Alles dicht dus overdag! (er is wel airco)
Segovia!! Het aquaduct is al een mooie inkom, en de rest van de oude stad is al even mooi! Shoppen, eten, drinken (ribera - of wat drink je anders in deze streek!!) en alle monumenten bezoeken. Ook het Alcazar de Segovia, met hoge toren! Prachtig uitzicht over de stad. Echt mooi! Maar omdat beelden meer zeggen dan woorden ga ik enkele foto's uploaden!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten