Vandaag eens 100% de toerist uitgehangen! Citytrip, openluchtrestaurantje meepikken en winkels bekijken. Intussen wat cultuur opdoen! De omwalling is wel het uitgesproken pluspunt van de stad, maar de andere hoekjes mogen er ook zijn. Heel veel leuke pleintjes en inhammen. Intussen voetjes en hoofd verbrandt (hoewel niet te warm (een frisse noordwester zorgde daarvoor) - 25°)door een aanhoudende zon.
Straks de foto's!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten