Deze morgen vertrokken vanuit Castanares naar omgeving Segovia. Vooral na een vrij leuke (en zware) avond in de bodega; waarvoor dank Kike! Leuke wijntjes proeven maar dan toch maar afsluiten met een "gin tonic"; dè afsluiter voor Kike... (ps: Kike is de uitbater van het hotel...)Natuurlijk vrij laat opgestaan (wat wil je...), ontbijten en op weg! 266km verder ligt Torrecaballeros. 't Was leuk! En ook het hotel is aan te raden! (El Real De Siota - Castanares de Rioja)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten