dinsdag 21 juni 2011

Langs de rivier




Het eerste deel van de fietstrip voert me langs de Alagon. Prachtige rivier, met vissen er in (zelf zien zwemmen! Elke 100 m had ik een foto kunnen nemen... Dan was ik nu nog niet terug! Hierbij krijg je toch de mooiste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten