centralspain
vakantie in spanje - cycling
dinsdag 21 juni 2011
Langs de rivier
Het eerste deel van de fietstrip voert me langs de Alagon. Prachtige rivier, met vissen er in (zelf zien zwemmen! Elke 100 m had ik een foto kunnen nemen... Dan was ik nu nog niet terug! Hierbij krijg je toch de mooiste!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten