dinsdag 21 juni 2011

Weergaloos!





Vandaag met de auto tot in Sotoserrano gereden. Het duurde nogal een tijdje eer ik op de juiste (erg landelijke) weg zat. Prachtig! Kloven, rotsmassieven en speciale vormen in het landschap. Mooi! Nog eens het bewijs dat je best van de grote wegen weg blijft. Kreeg al zin om die weg eens met de fiets te doen! Constant op en af, soms wel heel lange stukken, maar zonder bergpassen er in. Heel selectief parcours, behalve dan voor de echte toppers... En autoluw! Op 25km ben ikzelf amper 1 voertuig tegengekomen! (+ een echte ezelskar!) In Sotoserrano zoek ik eerst een bar op (zoals ik al gezegd had, in elk dorp zijn er minstens 3). Even verder is er een hostal en een pijltje naar een hotel is ook aanwezig. Als je echt wil kun je hier perfect je vakantie organiseren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten