dinsdag 21 juni 2011

Las Batuecas





Even verder verlaat ik de rivier en sla af richting El Portillo (Las Batuecas). Een klim van ongeveer 10km aan 6,4%. Eentje zonder bokkesprongen (zoals die in Bejar gisteren)! Dat is ook al eens fijn! Dit wil zeggen dat deze col ongeveer vergelijkbaar is met de Pordoi in Italie. De weg is smal, maar mooi! Langzaam wijkt het eikenhout voor de dennen. OP het internet had ik een foto gezien die er erg schrikwekkend uitzag. Als ik daar passeer valt het toch wel mee. Kijk en geniet mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten