Deze middag goed aangekomen in Ponferrada. Ik heb een hostal gevonden die eigenlijk net buiten de stad ligt, maar toch maar op 500m van het historische centrum! Al meteen gebruik gemaakt van dat voordeel om eens rond te kijken. De kern is klein, maar fijn! Het winkelcentrum is een pak groter en zoals de meeste... Mooi maar onpersoonlijk.
Ik steek er nog enkele foto's van de binnenstad bij.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten