vrijdag 10 juni 2011

weerbericht



't Kan hier een pak beter! Middagtemperatuur van geen 20° in het vooruitzicht. Dus op de toppen (tot 1800m) waarschijnlijk niet warmer dan 10-12 graden. Nog net te doen. Als het maar niet regent (ook voorspeld...)
Deze middag een ritje gepland van 135km. Wel afhankelijk van het weer.
Het hotel is heel leuk, ook praktisch en voorzien van een leeszaal/ontmoetingszaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten