donderdag 12 juni 2014

Verplaatsing

Hello! Zit vandaag in de buurt van de Alto de Aitana. Je kunt daar wel niet op, want is militair gebied. Maar er ligge hier andere leuke dingen in de buurt. Morgen dus meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten