woensdag 18 juni 2014

Barcelona - 2 x een kort verblijf...

Na de streek van de Eslida rij ik verder voor de laatste trip van deze vakantie. Eerst de reiskoffer afzetten in het hotel in Molins De Rei. Dan terug de auto in om die te gaan afgeven in het verhuurcenter. Vandaar een namiddag uit in Barca om uiteindelijk met de trein terug te keren naar Molins. Prijs trein: 2,5 euro. Ik eet iets in een heel leuke bistro tegen het center ( www.cafe-emma.com )en zoek mijn weg in de stad. Ik geef toe, ik was niet goed voorbereid om Barcelona te bezoeken. En vandaar dat ik er dan ook een stuk verloren liep. Toch vind ik de Sagrada Familia en enkele van Gaudi's gebouwen terug. s' Avonds neem ik de trein terug en bezoek Molins nog even. Niks te zien - vrij troosteloos. Later blijkt dat ik wel de verkeerde kant van Molins ben uitgegaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten