woensdag 4 juni 2014

Reisdag belgie - Tortosa

Ben er geraakt! Vrij vlot overigens. Grootste problemen:roltrappen. Het begon al in het station van St Niklaas. Die was buiten gebruik... Net als die in Berchem. Overal sleuren met je koffer. Ook om op de trein te stappen moet je datding hoog optillen. In Zaventem van hetzelfde liedje: een algemene stroompanne had alle niet echt nodige accesoires uitgeschakeld. Dus ook de roltrappen! Dan met de bus het halve vliegveld afgereden om op te stappen. Netjes op tijd opsteigen en landen. Dan begint het lange wachten. Baggage, auto van de verhuurder, regelen van de autohuur, en dan op weg naar de afspraak om de fiets te ontvangen. Ik praat anderhalf uur met Claudio. En daardoor ben ik maar omstreeks 9u30 in het hotel. Tortosa lijkt me niet echt een heel leuke stad te zijn. Dit wordt me ook bevestigd door enkele locals. Ben toch moe, en ga slapen. Morgen wacht de eerste rit in deze streek... temperatuur verwacht: 27 graden, wel een hoge vochtigheid en redelijk bewolkt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten