zaterdag 7 juni 2014

Verhuizen!

De teerling is geworpen! Na vannacht verplaats ik me naar Teruel. Mooie stad met moorse invloeden. De volgende 2 dagen zal ik daar doorbrengen. Tevens een goede uitvalbasis om fietstochten te plannen richting Javalambre en Mora De Rubielos. Vandaag dan ook afscheid genomen van Cantavieja. Zowel met de fiets als te voet. Na de zware tocht van gisteren wilde ik me niet te zwaar onder druk zetten en heb me beperkt tot een vrij rustige rit van 52km en 1200hm. Morgen staat de klim naar Javalambre op het programma. Ik ga de laatste 50 km van de komende Vueltarit eens uitesten.Nu is die aankomst zeker geen koninginnerit... Eerder sterk middengebergte. Ben toch eens benieuwd! Na die 2 dagen in Teruel (2e dag is een rustdag) reis ik 60km verder naar Albarracin. Deze stad vormt de poort naar het Alto Tajo natuurreservaat. Daar blijf ik minstens 2 dagen, maar wie weet wel meer. Ps: Vandaag weer Sharapova zien omver vallen. Ze mogen eens iets anders uitvinden als ze een tornooi winnen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten