vrijdag 13 mei 2016
Nieuwe trip - Rioja en Sierra De La Demanda
Gisteren heel vermoeiende reis gehad. Files, een GPS systeem dat, ondanks de updates, niet effectief is qua snelheidsbeperking (zelfs op autostrades!) en heel de dag regen.
Waarschijnlijk nog eens geflitst ook (buurt Bordeaux - waar er 150m voor de flitser een bord "130" staat... (ik reed 120))! Als ik die boete in de bus krijg is het de laatste keer dat ze me hoe dan ook in Frankrijk hebben gezien.
Maar ook, heel positief; Wat is Baskenland toch mooi, zelfs als het regent! Met een zon die zich zo heel nu en dan tussen de onweerswolken laat zien, met die kapelletjes en kerkjes op die toch hoge heuveltoppen, dorpjes die echt in die trechtervalleien gepropt liggen tussen de hoge steenmuren...
De hotelkamer in Haro is prima. Alleen daar, 's nachts, plots een spierkramp in de kuit (linker kwab rechterbeen - voor de kenners) gekregen. Vreesde even voor het sportieve deel van de reis. Nu is het al beter, maar voor vandaag (en het regent toch nog) ga ik me beperken tot bodega's en Haro te bezoeken!
Vermoedelijk is het morgen goed weer. Kan ik me dan in de Demanda's eens gaan uitleven!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten