vrijdag 20 mei 2016
20 mei - toerist uithangen...
Niet veel meer aan... Wil ik fris en fit zijn om morgenvroeg te vertrekken doe ik vandaag best geen gekke dingen meer. Alles al in teken van de reis morgen. De auto is volgetankt, de ruiten zijn proper, straks gaat de wijn er in. Dan slapen en op tijd opstaan om te vertrekken. Lange reis; en ik hoop tegen 19u morgenavond thuis te zijn. Wordt krap, maar kan... Ik zie wel! Vandaag nog een stadsbezoek gebracht. Eigenlijk een historisch dorp. La Guardia (wordt ook aan elkaar geschreven). Mooi, maar moeten ze me niet alle dagen steken! Goeie foto's nemen is daar ook een probleem. Dus beter eens opzoeken via google!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten