dinsdag 17 mei 2016
Kafka! 17 mei
Vandaag verplaatsing naar de Cameros. Hotel gekozen op 15 km afstand van de door mij gezochte fietsbestemmingen (het beginpunt althans...) Kom aan in Badaran - plaatselijke hotel - Wat blijkt: Ik ben de enige gast; dus hebben ze liever dat ik niet kom. Stellen me een hotel voor 10 km verder (ook verder van mijn bestemmingen) aan dezelfde prijs. Goed . ik daar naar toe. Blijkt dat ze me daar slechts 2 dagen kunnen laten slapen. Verder is het hotel niet echt mijn ding. Veel te stijf en het publiek (veeleer religiues getinte abdijbezoekers (die is er daar dicht bij)) is ook niet mijn ding. Bovendien zou ik na 2 nachten alweer moeten verkassen. Check snel internet, en begeef me op weg naar San Vicente. Weliswaar nog een pak verder van de Cameros dan gepland, maar daar ben ik het zat. 12u15 ben ik in San Vicente ingecheckt. Nu had ik vandaag toch al het idee om een rustdag in te bouwen en eens naar Logrono te rijden. Auto geparkeerd aan de rand van de stad, fiets eruit, en naar het centrum; via de Ebro! Was een leuk weerzien. In dezelfde schoenwinkel een ander paar gekocht, hier en daar terrasje gedaan en dan terug naar San Vicente. Genieten van mijn uitkijkpunt!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten