vrijdag 13 mei 2016
13 mei - fietsloze vrijdag!
Bezoek gebracht aan Bodega Muja in hartje Haro! Mooi, stijlvol gebouw met een gamma aan wijnen én gadgets. Variërend van een polo tot een stola, de glazen, kurkentrekkers en nog meer. Heb er wat gekocht! Lekker, fruitig en mooi donkerrood. Intussen al enkele andere goeie wijnhuizen op het oog. Vrijdagmiddag doe ik inkopen!
De namiddag ben ik naar de 2 monasterio's in de buurt geweest. Yuso en Suso. Suso is klein, ligt hoger in de bergen (mooie weg er naar toe!) en was vermoedelijk het toevluchtsoord van de bewoners bij gevaar. Yuso is dan weer erg groot, aan het einde van een vallei.
Het weer blies warm en koud. Letterlijk. Soms met zon, dan weer een ferme stortbui... Stabiel weer zit er hier voorlopig niet in. Zondag zou het moeten keren, al zeggen ze dat het morgen wel te doen wordt... Afwachten.
's Avonds dan iets gaan eten in Haro. Veel keuze was er niet. Viel wat tegen. Toch iets gevonden en enkele wijntjes "geprobeerd"!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten