woensdag 18 mei 2016

woensdag 18 mei

Prachtige rit gemaakt door de Cameras en Viniegras. Ondanks de afstand (110km) en de 2 beklimmingen toch gekozen voor de MTB. Een stuk van 5-6 km wegenwerken op de Montenegro (ook Viniegras genoemd) en heel ruw asfalt geven je op de mtb wel wat meer comfort. Alleen gaat je snelheid wel wat nar beneden. En op 110km scheelt dat een pak. Het weer is mooi. Lijkt mooi. Maar er is veel wind. Er lijkt verandering op komst... ik vertrek in Anguiano, op de LR113, in zuidelijke richting om na een grote bocht (en 2 colls) terug uit komen op de LR113. Het is een prachtige rit. De Cameros en Viniegras zijn mooi... Bekijk de foto's!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten