vrijdag 2 oktober 2015

vrijdag 2 oktober! wijndag!

Winderige dag! Heel strak! Te strak! Na een kleine 18km de fietstocht afgebroken. Bedoeling was om in het achterland van de Quesera van de natuur te genieten, maar dat is er door de wel erg strakke wind niet van gekomen. Voelde me niet meer veilig op de fiets, en dan houdt het op. In de plaats daarvan ben ik wijn gaan kiezen/kopen! kwestie van toch al wat voorraad mee te brengen naar huis. Links en rechts vielen me de uitgestrekte stukken natuur op. Te weids om op foto weer te geven, maar niettemin mooi in zijn eenvoud. Dit is het echte binnenland van Spanje. Ook als het niet speciaal is, is het toch nog mooi... Foto's in volgorde van de Quesera, het binnenland en dan nog enkele van de Moncayo (toch echt mooi!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten