De Camino passeert hier. Dit geeft dit dorp een boost van eendagstoeristen, welke (in de zomermaanden althans) elke dag afgewisseld worden. Met een grote burcht, open voor het publiek, enkele mooie winkelstraatjes met de typische Camino dingetjes en veel, erg veel eetgelegenheden. Ik heb na de fietstocht eens goed rondgekeken en de mooiste hoekjes op foto gezet. De foto's!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten